:. majlis akikah Muhamad Syakir Ilyas .:

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, perancangan adik dan suaminya untuk buat majlis akikah syakir berjaya jge dilaksanakan..awal2 lagi mak dah pesan kalau nk buat majlis nie lebih baik buat kat sg. buloh, umah nenek & atuk yg lagi satu..bukan apa, senang sikit umah pun luas kan…kebetulan pulak apaknya syakir share buat akikah nie ngn sepupu dia so mmg sesuai sgt lah buat kat sg. buloh..bezanya syakir 6 bulan n rayyan 3 bulan..time apaknya bwk keliling org2 yg bermarhaban tue si syakir x nanges pun..muka je xde senyum..hahaha…itu biasalah..mata x berkelip tgk semua org yg ada kat situ..syakir sgt suke kalau ramai org nie…cuba kalau xde org, mmg confirmlah nanges…hehe..jom layan pic syakir pulak k..

1

 muka xde senyum..masham aje tau >.<

2

bz betul nak main jam apaknya..adeh

3

faveret syakir nie..main ngan paklong kesayangan…hehe..praktis dulu kan abg ­čśŤ

4

9

6

 syakir dah makin lasak..tue nk melompat lah tue..

7

 kena buli pakai songkok besar paklong..haha

8

dah penat ┬ámain…masa utk recharge..xsampai 20 minit pun lps tue dah jaga & samb main balik… syakir2

Sye kalau dpt jmpe syakir mmg xsah kalau x snap pic dia manyak2..buat kenangan tika rindu katanya…ewah2 (^_^)v..

p/s : tgk pic hubby sye tue, agak2 lah kan bakat tue dah ada ke belom…

Writen by NhMk